Antagningen

Ne, jag kom inte in på min utbildning. Reserv är jag och måste vänta 2-3 veckor till på ett förhoppningsvis roligt besked. Men hoppet lämnade mig lite idag. Jag är fast där jag är nu. Mitt liv står på paus och jag kommer inte framåt. Jag kanske till och med måste tänka om, välja något annat. Men hur lätt är det att ge upp sin dröm bara så där... Detta är andra gången jag försöker, det finns antagligen andra som försökt fler gånger och till slut lyckats.

Men jag vill vidare nu! När jag ställt in sig på en förändring kan jag inte acceptera att jag är kvar. Psykiskt är jag redan någon annanstans. Helvete.

God fucking jul, bo fucking hoo.

//bacillus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0