Bloggdesign

Usch vad tråkig min design är! Ska fixa en ny och köpa en bra kamera så jag kan lägga upp bilder! Alltid roligare med bilder!

Nu mår jag bättre sen senast och det firar jag med en tripp till simhallen med min vän Hanna efter jobbet!
Fuskat har jag gjort idag med och slängt i min 2 lussebullar. Dom är hemska. Jag kan ej stå emot. Dessa pluffiga, mjuka, bulliga, gyllene, underbara lussebullar...

Men men, gör nog ingen större skada:)

Kallt som F-N är det ute också så vi kank säga att man bränner mer bara av att hålls värmen;) muhuhu

//bacillus

Kommentarer
Postat av: Anonym

det sa du inget om! din fuskare ;)

2010-12-01 @ 21:58:36
URL: http://ingalikiminfabrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0