Förkyld

Jo men visst. Har inte ens hunnit komma till mitten av mitt challenge innan jag blir förkyld. Antar att det kan bero pyttelite på att jag körde all in direkt efter förra förkylningen. Himla dumt av mig och jag gör samma misstag over and over again.

Så fokus på kosten och vardagsmotion tills jag mår bättre, vill inte ha någon långdragen historia.

Trots detta är jag på ett himla bra humör, slutar tre timmar tidigare idag och jag ska bara hem och lägga mig i soffan med en kopp té och njuta av min lediga helg utan några som helst planer.

Har ni några planer inför denna helg innan lön? (Antingen är man pank sen en vecka eller två eller så bränner man det sista man har)

//cillus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0