Stressmage

Har varit hemma från jobbet för stressmage sen i torsdags men är nu tillbaka. Tråkigt att vara hemma och tråkigt på jobbet. Inget bra. Allt ät tråkigt.
Väntan på antagningsbeskedet till högskolan knäcker mig och jag lär bli ännu mer knäckt om jag inte kommer in. Förstörd, sönderstressad och deprimerad. Så håll tummarna för mig att det går vägen...

Träningen och kosten blev det sisådär med under denna sjukdomsperiod. Kunde varken träffa någon, då jag låg dubbelvikt i soffan, eller gå någonstans. Så en Paradisask och popcorn fick följa med pojkvännen hem när han handlade. HIMMEL va gott det var! Men nu kör jag på igen som vanligt!

Försöker peppa mig själv! Ikväll kör jag och syrran core-övningar och sen ska hon slinga mitt hår! Uppfräshning behövs, jo tack!

//bacillus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0