Söndag

Dagen började bra med en runda på gymet. Det tråkiga var bara att jag glömde mitt kort till det obemannade gymet så fick åka genom halva staden för att träna någon annanstans... SUCK!
Annars har jag pluggat som ett svin till seminariet vi SKULLE haft imorgon, det blev inställt...Så jag har suttit inne i stället för att vara ute i det fina vädret i onödan...typ.
Just nu väntar jag på att min vän Kuttis ska komma och ta mig på en promenad med tillhörande fika:) Mysisch!
Måste döva ångesten inför svenskaprovet till polisutbildningen imorgon, omg omg omg!
Aja, här får ni en outfitbild på hur jag ser ut idag:
//bacillus

Kommentarer
Postat av: sevendaysaweek

sv: haha visst var det bra?!

2011-04-14 @ 18:44:08
URL: http://www.sevendaysaweek.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0