Träningsvärk from HELL

Goood kväll!
Idag har jag jobbat, det gick mycket smidigt idag. Men nu är jag SÅ trött. En ynka vecka in i min sockerfria månad har jag dessutom tryckt i min 250 g gräddglass.
Bravo.
Funderade i säkert 5 sekunder på att gå och kräkas lite men sen kom jag på att jag är friskare än så;)
Dessutom vart det träning 5 ggr den här veckan. Löpning och gym så jag är himla nöjd trots allt.
Men träningsvärken jag har idag efter gymet igår är INTE nådig. Jag grimaserar varje gång jag ska sitta, ställa mig, vända mig osv...riktigt hemskt. Så det får bli överkropp imorgon på gymet. Måste bara se om jag hittar en rullstol att ta mig dit med:P
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha...I know the feeling. Det gör så jäkla ont att man knappt kan röra sig. Hade årets träningsvärk på baksida lår. Höll i sig i 4dagar!!!

Rekord för mig!



Trevlig kväll!

2011-04-02 @ 22:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0