Ny start!

Har inte använt bloggen på ett himla bra tag...oops. Men nu känner jag att jag har ett behov av att skiva av mig lite.

Sedan jag skrev sist har jag hunnit med följande;

- Dumpat killen jag var ihop med
- Kommit in på min drömutbildning och hoppade därmed av arbetsterapeutprogrammet.
- Träffat en ny kärlek
- Flyttat från Göteborg till Växjö då jag läser på Linnéuniversitetet

Ja... det var väl det i stora drag.

Sedan har jag mer och mer grottat in mig i mitt intresse för träning och kost och det är verkligen en utmaning!
Går efter ett strikt träningsschema och kostschema men det tråkiga är att jag får två veckor sedan fick hälseneinflammation och inte kan träna som jag vill. Himla frustrerande..

Men det är bara att vila, bli frisk och ta nya tag. För fit ska jag bli;)

Den strikta kosten är också en utmaning då jag VARJE kväll är sugen på diverse SKIT rent ut sagt. Kladdkaka, paj, pizza, morotskaka, CHOKLAD(!), plockegodis (som jag aldrig äter annars) mm. WTF liksom...Vet att det är för att jag inte "får". Men vill man ha resultat får man undvika sådant;)

Ha d gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0